Thursday, June 3, 2021

MELLOW CRUNCH GIVEAWAY BY ATIQAH NAJIHAH


Klik pada gambar untuk sertai

Sebagai tanda sokongan kepada rakan-rakan blogger, mari kita sertai segmen yang dibuat oleh blogger Atiqah Najihah iaitu Mellow Crunch Giveaway.

Sekali tengok coklat yang melimpah-limpah di atas botol tu, nampak sedap saja. Anak-anak mesti suka makanan ringan seperti ini. 😋

Jadi, syarat penyertaannya mudah sahaja, rasanya semua boleh sertai. Apa lagi, mari menyokong segmen yang dianjurkan oleh rakan blogger. 

Saya sudah, anda bila lagi? Aaaajom....

Jangan lupa juga segmen saya yang masih berjalan sehingga 15 Jun 2021. Sertai juga ye Giveaway Sambal Bilis Pedas - d' SAMBAL licious.

😀😀😀


34 comments:

  1. yummy nampak sedap gambar mellow crunch tu pulak :)
    good luck tau

    ReplyDelete
  2. All the best yea! Terbayang kemanisan mellow crunch tu. Mesti anak2 suka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betul.. benda-benda macam ni memang bebudak suka.

      Delete
  3. Melimpah tu yg tak menahan tu!

    ReplyDelete
  4. Good luck. Nampak menyelerakan Mellow Crunch tu :)

    ReplyDelete
  5. good luck
    sama2 kita meriahkan GA rakan2 blogger

    ReplyDelete
  6. All the best .
    Semoga ada rezeki untuk jadi salah sorang dari pemenang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Insyaallah. Kalau menang itu bonus.

      Delete
  7. terliur ooo tgk mellow crunch ni ^_^
    moga dapat rasa fairus hahaaa :)

    ReplyDelete
  8. Ya harap ada rezeki Encik Fairus.

    ReplyDelete
  9. goodluck. nampak meriah kan coklatnya :)

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Insyaallah. Kalau sudah tertulis saya menang nanti, tentu saya yang menang. Haha, gurau saja.

      Delete
  11. Good luck! Sama-sama memeriahkan segemen gic=veaway anjuran rakan-rakan blogger.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah. Marilah sama-sama kita memeriahkan.

      Delete
  12. Pas makan sambal, kalau tak tahan kunyah mellow crunch.hehe.good luck

    ReplyDelete
  13. Semoga ada rezeki nanti. Hehe tp lebih kpd nk support

    ReplyDelete
  14. Tempting betul tengok coklat melimpah tu. Semoga ada rezeki menang hadiahnya. Aaminnn...

    ReplyDelete
  15. jap lagi baru nak join. baru ada time blogwalking setelah berbulan-bulan sepi. mood blogging ke laut hindi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jauh tu ke lautan Hindi, Selat Melaka dah le.. hihi

      Delete

Komen saja... Jangan segan-segan.