Wednesday, June 23, 2021

WW : KOYAK JUGAK?


47 comments:

  1. sekarang koyak boleh membawa pelbagai maksud

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Seluar P. Ramlee yang Koyak masa bersilat. Hihi

      Delete
  3. Replies
    1. Haha.. Saja je. Tu kan skrip dalam filem Pendekar Bujang Lapok. Masa anak Pendekar Mustar jahitkan seluar-seluar mereka tu. Hihi.

      Delete
  4. Satu ayat...tapi banyak maknanya😁.BTW, jemput join bersegmen dengan Syu untuk pencarian bloglist 👉🏼https://syuderis.blogspot.com/2021/06/segmen-pencarian-bloglist-syu-deris.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah. Jika ada kesempatan saya pasti akan sertai. Terima kasih atas jemputan.

      Delete
  5. Alamak! Ini bukan koyak! Tapi bau! huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. Dalam banyak-banyak siri Bujang Lapok, Pendekar Bujang Lapok ni filem yang saya tengok berulang kali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betullah.. Saya masa kecil siap boleh hafal skrip cerita p. Ramlee.

      Delete
  7. memang layan he hee
    anak2 akak pun kalau keluar kat tv dorang terbahak bahak gelak nengok

    Fairus kalau nak benih bunga telang akak byk ni bg alamat akak pos.
    pokoknya menjalar dan senang je hidup

    ReplyDelete
  8. fairus kalau nak benih bunga telang blh akak poskan. bg alamat
    byk ni he hee insyaallah mudah je hidup dan. pokok menjalar

    ReplyDelete
  9. Tak pernah jemu kalau tengok filem p ramlee ni kannnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Tak lapuk dek hujan tak lekang macam rambutan.

      Delete
  10. popular betul perkataan ni..pening cikgu BM..hihi.

    ReplyDelete
  11. Koyak merujuk banyak isu sekarang ni. Dulu tahu yang satu tu je. Sekarang dah banyak banyak bukan jarang jarang mahupun kadang kadang.

    ReplyDelete
  12. Rindu nak karok lagu Malam Bulan Dipagar Bintang... Si Ros tu memang suka main radio

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya suka juga nyanyi tapi suara tak sedap.. Nyanyi sendiri-sendiri je dalam bilik air tak pergi karaoke. Hihi

      Delete
  13. koyak to you too😆😆😆 mcm2 laa

    ReplyDelete
  14. Hehe.. koyak ada makna tersirat.
    Teringat dulu, masa mula start lari, buat stretching, seluor terkoyak. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bersukan kena cari seluar yang tahan lasak.

      Delete
  15. ini seluar yg koyak..bkn hati yg koyak..hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Bagus P. Ramlee buat filem. Orang kenang sampai sekarang.

      Delete
  16. apa tu? setahu sy israel koyak ja haha

    ReplyDelete
  17. Sedikit lebih kurang le tu.. hehe

    ReplyDelete
  18. Hahahha lama tak tengok cerita ni

    ReplyDelete
  19. Hahaha banyak dah yang koyak ni trmasuk Israel 😅

    ReplyDelete
  20. Tak jemu tgok walau dah berulang kali tgok kan

    ReplyDelete
  21. Macam-macam maksud koyak sekarang ni

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.