Thursday, June 3, 2021

SENARAI PESERTA GIVEAWAY SAMBAL BILIS PEDAS - d' SAMBAL licious




Berikut adalah senarai blogger yang menyertai GIVEAWAY SAMBAL BILIS PEDAS - d' SAMBAL licious yang diadakan pada 1 Jun hingga 15 Jun 2021.

Jom sama-sama memeriahkannya. Masa masih panjang lagi. πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

















































Anda di nombor berapa? 

*Senarai peserta akan dikemaskini dari masa ke masa. 

*****

Alhamdulillah.. Sejak mula berada di pasaran 31 Mei 2021 lalu, produk sambal d' SAMBAL licious mendapat sambutan yang agak memberangsangkan. Sehingga ke hari ini lebih 70 botol telah dijual, melalui kenalan-kenalan terdekat.

Di Shopee juga nampaknya mula bergerak jualannya. Hari ini telah ada 6 botol terjual. Insyallah, akan diposkan pada hari esok. Harap sangat mendapat sambutan yang menggalakkan di Shopee.

Terima kasih juga pada rakan blogger yang menyertai giveaway ini, secara tidak langsung mempromosikan produk ini di laman media sosial. 

Terima kasih πŸ™πŸΌπŸ™πŸΌπŸ™πŸΌ


38 comments:

  1. Wahh ramai dah ni join hhheehe.. Lama lg bk tgu result ni hjeje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Y. Boleh tahan. Kalau penyertaan tak bergerak lagi, saya dengan suka hati akan umumkan segera sebelum tamat tarikh penyertaan..hihi

      Delete
  2. Tahniah. Tak sabar nak try. Macam nak beli kat Shopee terus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beli pun boleh.. hihi...Nanti kalau bernasib baik, dapat lagi..

      Delete
  3. Replies
    1. Terima kasih atas sokongan anda yang jitu.

      Delete
  4. okayy. sy no30. harap2 ada rezeki. kalau xde rezeki kene beli kat shopee la ni. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas solat harap berdoa banyak-banyak.. hehe

      Delete
  5. Replies
    1. Mestilah ada.. Stok tersedia. Insyaallah

      Delete
  6. Tahniah! Sambutan sangat menggalakkan. Moga laku keras sambalnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. πŸ™πŸΌπŸ™πŸΌ

      Delete
  7. No 4. Nombor kecil. Macam-macam nombor saya pegang sejak masuk peraduan. Harap ada rezeki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah. Kalau ada rezeki tak ke mana.

      Delete
  8. Wah... Meriah. Semoga bisnes makin menjadi

    ReplyDelete
  9. Mak ai, ramainya yang masuk. Kita nombor 40 dah. Hehe..
    Semoga perniagaan encik fairus dan isteri semakin sukses.

    ReplyDelete
  10. wow.. ramai penyertaan.. saingan sengit ini.. hehehe..
    peserta ke 15 tinggal jejak disini..

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah meriah sambutannya :)

    ReplyDelete
  12. tahniah.
    moga produk Fairus ni terus terpahat di hati pembeli. benda sedap, sape x nak kan.

    ReplyDelete
  13. Penyertaan TAMAT. Terima kasih SEMUA.

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah sambutan yg memberangsangkanπŸ‘

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.