Wednesday, June 16, 2021

PEMENANG GIVEAWAY SAMBAL BILIS PEDAS d' SAMBAL licious

Tanpa melengahkan masa dan sementara menunggu perlawanan bola sepak antara Thailand dan Malaysia sebentar nanti, dengan ini dengan suka citanya saya ingin mengumumkan pemenang Giveaway Sambal Bilis Pedas - d' SAMBAL licious yang telah berlangsung bermula 1 Jun hingga 15 Jun 2021.

Seramai 48 blogger yang telah menyertai giveaway ini dan untuk memilih siapa yang bertuah, saya telah menggunakan Random Name Picker. Saya hanya meletakkan nombor seperti tertera di entri INI dan blogger yang bertuah itu adalah :



3 orang blogger yang bertuah itu adalah :




Tahniah kepada ketiga-tiga orang blogger ini. Hadiahnya adalah setiap orang akan menerima sebotol Sambal Bilis Pedas oleh d' SAMBAL licious.

Kepada semua yang menyertai, terima kasih diucapkan. Jika kurang bernasib baik, insyaallah akan datang saya usahakan untuk membuat giveaway lagi. Terima kasih sekali lagi atas sokongan yang diberikan dengan menyertai giveaway ini. Kalian sangat sporting.

Terima kasih. πŸ™πŸΌπŸ™πŸΌπŸ™πŸΌ

Bagi pemenang, sila nyatakan nama penuh, alamat dan nombor telefon ke e-mail saya fairusmamat81@gmail.com

55 comments:

  1. Tak ada rezeki nampaknya nak menang, nampaknya kena beli ni

    ReplyDelete
  2. wah..tahniah all..xde rezeki..huhu

    ReplyDelete
  3. Wah, tahniah kepada semua pemenang.

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada pemenang-pemenang yang berjaya :)

    ReplyDelete
  5. Tidak bernasib baik.
    Tahniah mereka yang menang.

    ReplyDelete
  6. Tahniah kepada pemenang! πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada semua pemenang :)

    ReplyDelete
  8. Tahniah kepada semua pemenang dan tahniah juga Malaysia dapat tewaskan Thailand. Yay!!

    ReplyDelete
  9. Tahniahhhh kepada semua pemenang! :)

    ReplyDelete
  10. Wah, tahniah buat pemenang 😬

    ReplyDelete
  11. Tahniah kepada pemenang yang bertuah...

    ReplyDelete
  12. Tahniah buat semua pemenang.

    ReplyDelete
  13. Tahniah kepada para pemenang πŸ‘πŸ½

    ReplyDelete
  14. Wah tahniah2.... Alhamdulilah kepada para pemenang... πŸ‘πŸ‘πŸ‘

    ReplyDelete
  15. Wah... tahniah kepada ketiga-tiga pemenang. :)

    ReplyDelete
  16. tahniah kepada semua pemenang...

    ReplyDelete
  17. Tahniah kpd semua pemenang.. yeay!!

    ReplyDelete
  18. Wah... tahniah kepada ketiga-tiga pemenang!!!!

    ReplyDelete
  19. Tahniah semua..AYuh kita membeli pula hehee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam perasan je ada beli di Shopee kan.. hihi. Terima kasih.

      Delete
  20. alhamdulilah! yeaa seronoknya, lama dah tak menang apa2 GA
    terima kasih banyak kepada encik fairus

    ReplyDelete
  21. Tahniah berjaya juga. Ramai yg join tu

    ReplyDelete
  22. Silap komen.. tahniah buat pemenang. Hanya kenal anak denesor

    ReplyDelete
  23. Tahniah untuk semua pemenang yang bertuah.

    ReplyDelete
  24. tahniahπŸ‘πŸ‘πŸ‘ syok ar pasni layan sambal sedap

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.