Wednesday, September 22, 2021

WW : Jeti @ Pelabuhan Lama


Ada kisahnya di SINI

25 comments:

  1. cantik sekali gambar ini di mata saya

    ReplyDelete
  2. https://madey09.blogspot.com/2021/09/p-produk-halal-sijil-logo-yang-original.html
    saya tag yya..sila cuba jawab dapat hadiah

    ReplyDelete
  3. Allah
    lemas baca berita org lemas pun akak rasaa aduhaii terbayang bayang
    skrg pandang air dlm mesti fikir mcmnana kalau lemas

    ReplyDelete
  4. takut pulak lepas baca pengalaman bro fairus di jeti ni. mesti sekarang kalau bawa anak-anak ke tempat begini, awak dan isteri lebih berhati-hati. Alhamdulillah masih diberi kesempatan bernafas di bumi Allah ni

    ReplyDelete
  5. Pokok sebatang besar. Hehe nampak klasik gambar ini.

    ReplyDelete
  6. Setiap gambar ada sebuah kisah. Sekarang dah pro berenang tak?

    ReplyDelete
  7. Teringinnya nak lepak kat tepi pantai macam ni. Menikmati permandangan dan angin laut. Bau laut dan bunyi ombak.

    ReplyDelete
  8. Teman suka gambar hitam putih. Klasik..
    Alhamdulillah masih diberi umur olehNya..

    ReplyDelete
  9. Walaupun tema gambar ni hitam putih . Tapi pemandangannya amat cantik

    ReplyDelete
  10. Cantiknya pemandangan tu. Black n white lg. Ingin sgt jln2 ke Melaka lagi...

    ReplyDelete
  11. APA KISAHNYA TU MESTI MENARIK KENANGANNYA

    ReplyDelete
  12. Mesti best duduk melepak bawah pokok tuuuu

    ReplyDelete
  13. Satu pulak tengok gambo hitam putih

    ReplyDelete
  14. Keindahan panorama itu menyimpan 1001 cerita, antaranya cerita Tuan yang hampir lemas tu kan.

    ReplyDelete
  15. subhanallah cantiknya gambar ni.. kalau tgk live pun tentu cantik

    ReplyDelete
  16. Cantik betul pemandangan tu...dimata SA yang cintakan keindahan...

    ReplyDelete
  17. sedapnya kalau dpt rehat2 kt bwh pokok tu

    ReplyDelete
  18. Bestnya kalau dpt berehat kt tepi pantai

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.