Sunday, September 5, 2021

Terima Hadiah "Top Commentators" Bulan Ogos 2021

Alhamdulillah.. Orang memberi kita merasa. Tak sangka pula masih mendapat hadiah sebagai antara pengomen tegar di blog shikinrazali.



Seingat aku, dah mula kurang bertandang dan meninggalkan komen dalam beberapa minggu ni, kerana ada ketentuan lain yang menyebabkan aku kurang berblog. Namun tak sangka pula, masih lagi merupakan individu yang banyak meninggalkan komen di beberapa buah blog yang biasa saya kunjungi.

Jadi, terima kasih tak tehingga diucapkan kepada blogger shikinrazali atas pemberian hadiah Top Commentator Bulan Ogos 2021. Ianya amat dihargai.

37 comments:

  1. Alhamdulillah, rezeki awak tu tak salah alamat. Hehe

    ReplyDelete
  2. Ya saya pun sudah dapat.
    Perasan juga Encik Fairus kurang berjalan dan menulis. Lumrah kan. Jumpa lagi.
    Tahniah.

    ReplyDelete
  3. Wah tahniah fairus... Semoga rajin2 komen lagi jehehe

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..tahniah. Dapat hadiah. Menarik hadiahnya boleh buat simpan apa yang patut.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah!
    Tahniah. Rezeki berblogging.

    ReplyDelete
  6. Ahamdulilah. Tahniah. Mewah hadiahnya.

    ReplyDelete
  7. tahniah semua yang rajin2 belaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Takdelah rajin sangat.. Ikut mood jugak..

      Delete
  8. Tahniah!!! Alhamdulillah rezekii!

    ReplyDelete
  9. Tahniah. Dapat hadiah lagi. Pengomen tegar ni. 😄

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. semoga murah rezeki

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.