Thursday, May 13, 2021

TAQABBALALLAHU MINNA WA MINKUM

Assalamualaikum
Warahmatullahi
Wabarakatuh..

Dengan rendah hati dan diri saya Fairus bin Haji Mamat berserta seluruh ahli keluarga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin kepada rakan-rakan blogger dan sesiapa saja yang mengenali diri ini.

Sekiranya ada penulisan saya yang mengguris hati, haraplah dimaafkan. Andai ada penulisan saya yang tidak sehaluan, sealiran atau bercanggah dengan kalian, boleh saja tegur saya. Saya terbuka hati untuk menerima segala teguran yang membina.

Saya turut mendoakan agar rakan-rakan blogger dan sesiapa saja yang saya kenali dapat menyambut hari raya ini dengan gembira di samping keluarga tercinta. Jaga diri, jaga keluarga, insyaallah, Allah jaga kita.

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin.
πŸ™πŸΌπŸ™πŸΌπŸ™πŸΌ

Setahun sekali dapat bergambar macam ni... πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Susah nak angkat gambar keluarga, si paling kecil tu taknak tengok kamera


Pohon pandan tumbuh melata,
pohon serai hidup merumpun;
jari disusun maaf dipinta,
silap dan salah moga diampun.

30 comments:

  1. salam aidilfitri maaf zahir batin bro.,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pohon pandan tumbuh melata,
      pohon serai hidup merumpun;
      jari disusun maaf dipinta,
      silap dan salah moga diampun.

      Delete
  2. minal aidzin wal faidzin pak cik dan keluarga

    selamat hari raya idul fitri

    mohon maaf lahir batin

    salam persahabatan dri
    blogger Indonesia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya Aidilfitri. Terima kasih atas kunjungan.

      Delete
  3. Selamat hari raya, encik fairus dan keluarga. Cantik gambar, sedondon di tangga. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih πŸ™πŸΌπŸ™πŸΌπŸ™πŸΌ

      Delete
  4. Cantiknya rumah! Maaf zahir batin ye kita!

    ReplyDelete
  5. Sesuai ambil latar belakang begini dengan baju.
    Selamat Hari Raya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih...πŸ™πŸΌπŸ™πŸΌπŸ™πŸΌ

      Delete
  6. Selamat hari raya, maaf zahir & batin..

    Cincin emas cincin suasa
    Cantik dipakai di hari raya
    Syawal menjelma berakhirlah puasa
    Semoga ibadah diterima olehNya

    ReplyDelete
  7. Salam aidilfitri buat tuan sekeluarga. Maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama²lah kita.. πŸ™πŸΌπŸ™πŸΌπŸ™πŸΌ

      Delete
  8. Salam aidilfitri buat tuan fairus sekeluarga. Maaf zahir dan batin.
    Terima kasih sbb byk komen di entri blog abe kie. I really appreciate it. In Shaa Allah, 7 org pengomen tegar tahunan akan menerima hadiah pd akhir thn ni.
    Jom kita bertukar2 link? Let's support each other. Thank you in advance.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. πŸ™πŸΌπŸ™πŸΌπŸ™πŸΌ

      Delete
  9. Selamat hari raya maaf zahir and batin 😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin.

      Delete
  10. Salam lebaran 1442 H
    Maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin.

      Delete
  11. Salam Aidilfitri. Comelnya isteri dan anak-anak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Aidilfitri.. Terima kasih πŸ™πŸΌπŸ™πŸΌπŸ™πŸΌ

      Delete
  12. Replies
    1. Orang Melaka sebut PENDEKAU. πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

      Delete
  13. Selamat hari raya. Maaf jugak jika ada salah dan silap. Cantiknya tema raya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam lebaran.. πŸ™πŸΌπŸ™πŸΌπŸ™πŸΌ

      Delete
  14. Dr jauh dh nampak tengkolok atas kepala haha. Selamat hari raya juga buat fairus sekeluarga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakaian tradisi zaman berzaman dilupa jangan.

      Delete
  15. salam aidil fitri buat en fairus sekeluarga...

    alahaiiii faham sgt kalau yg x nk bergambar tu hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu ke pasal.. Nasib baik tak jadi nak angkat gambar di studio.

      Delete

Komen saja... Jangan segan-segan.