Wednesday, April 28, 2021

WW : TIKET KERETAPI SUDAH HABIS...


 

20 comments:

  1. lenkali beli tiket ketapi awal bang., booking seat paling depan utk cepat sampai ., hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Tak kemana².. Kampung Melaka juga. Saya Melaka, isteri pun Melaka. πŸ˜ƒ

      Delete
  2. Tak apa, tiket kenderaan lain masih boleh dbeli.

    ReplyDelete
  3. laaa. bestnyaaa lahai naik kereta api :)

    ReplyDelete
  4. Tak boleh rentas negeri pun tiket k/a boleh habis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi.. tu semua dah dapat kebenaran rentas sempadan.. πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

      Delete
  5. Nasib baik kampung saya naik lrt je. Tiket tak pernah habis. Hehe

    ReplyDelete
  6. Ni belek belek ketapi ni. hihi
    tiket ketapi habis, tiket lain inshaAllah ada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak buat inspection keretapi... πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

      Delete
  7. Udah-udah la bos.. Drama sgt ni.. Jalan terus pastu belok kiri tu.. Pastu sampai dah opis.. hahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang nak balik kampung la, bukan ofis.. πŸ˜”

      Delete
  8. Tak apa… kereta lembu ada πŸ€—

    ReplyDelete
  9. ni ketapi dpn muzium Umno kalau x silap hahahaha

    ReplyDelete
  10. sepertinya ku tahu saja dimana penggambaran ini dilakukan.. hehehe

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.