Wednesday, April 21, 2021

WW : MASAKAN KAMPUNG






 

32 comments:

  1. sorila bang.. nk tnye.. pakai kamera dslr ke? kenapa gelap guliter .. ke sengaja pasal seni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Guna telefon bimbit. Saja je, suka² belajar edit gambar. πŸ˜ƒ

      Delete
  2. Replies
    1. Memang le sedap.. πŸ˜‹. Sebenarnya ni masa buat kenduri sebelum bermula puasa tu hari.

      Delete
  3. waduh kok nampak enak semuanya. selamat berpuasa orang melaka

    ReplyDelete
  4. makanan ala kampung la yang paling sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. Nak² air tangan emak sendiri. Lagi bertambah² nasi. πŸ˜‹

      Delete
  5. nasalah yang sedap kebanyakan masakan kampung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya.. Kalau lauk dah banyak, tak tahu nak pilih yang mana satu.

      Delete
  6. Alamak! Nak bagi kurus puasa ke ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahan sikit Iman tu uncle.. jangan terpedaya dengan dugaan di bulan Ramadan.

      Delete
  7. Meriah lauknya. Rajin tukang masak.

    ReplyDelete
  8. masakan kampung menjilat jari kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang tepat sekali.. πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

      Delete
  9. Masakan kampung yang sangat sangat menyelerakan. Simple tapi sedap :)

    ReplyDelete
  10. adehhhh sabar je laa time puasa ni hahahaha

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Terima kasih πŸ™πŸΌπŸ™πŸΌπŸ™πŸΌ

      Delete
  12. Semua pun nampak sedap. Rindu nak balik kampung. Huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rentas je negeri, tapi kalau sanggup kena kompaun le.. πŸ˜…

      Delete
  13. Saya rasa, gambar macam sedikit gelap. Tapi, nampak menyelerakan, masakan kampung ni. Terliur dibuatnya. :)

    ReplyDelete
  14. Sedapnyaaa...lauk pauk kampung memang menambat hati..SA memang belajar cara masak lauk2 kampung dan tradisional..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik...πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ

      Delete
  15. salah timing ni singgah sini, lama lagi waktu berbuka ni haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe.. Yang penting iman mesti kuat. πŸ˜ƒ

      Delete

Komen saja... Jangan segan-segan.