Wednesday, August 18, 2021

WW : MENARA AZAN MASJID SELAT MELAKA


28 comments:

  1. Tidak pernah masuk menara azan. Apapun Masjid Selat memang menarik tepi laut.

    ReplyDelete
  2. Kat masjid terapung ni. Memang cantik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya.. Masjid terapung di Pulau Melaka (pulau buatan)

      Delete
  3. cantik design menara azan. Binaan masjid sekarang dah cantik cantik. Serba moden.

    ReplyDelete
  4. Area mana erk..kenapa SAa macam x perasan..

    ReplyDelete
  5. Cantik! Lain dari yang lain.

    ReplyDelete
  6. masjid selat ni masjid yg tepi laut tu kan

    ReplyDelete
  7. Saya pernah sampai ke sini rasanya, tapi masa tu tak sempat nak perhatikan seni binanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebelum covid-19, masjid ini memang sering dikunjungi oleh pelancong dari dalam dan luar negeri.

      Delete
  8. ms kecik2 dulu sy teringin nk tau apa ada dlm menara masjid­čść bla tau cuma dlm tu hanya ada tangga je, trs dah x curious­čść

    ReplyDelete
  9. cantik, saya rasa tak pernah lagi ke sini

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.