Wednesday, August 18, 2021

WW : SAYA SUDAH GANTUNG. ANDA?

 


47 comments:

  1. Bagus ni. Yang tahun lepas ada lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waa... Masih ok lagi ke bendera tu.. Kalau sudah koyak, tukar le yang baharu.

      Delete
  2. Replies
    1. Saya pernah temuduga bekas polis yang terlibat dengan peristiwa Bukit Kepong dan pernah mendengar dari beberapa orang pejuang yang pernah terlibat dalam peperangan membasmi keganasan komunis.. Begitu jerih dan perih pengorbanan mereka.. Dan apabila membaca buku-buku perihal penjajahan Melaka oleh Portugis, semakin membara semangat saya.. Gantung bendera sebagai lambang semangat saya..

      Delete
  3. masih tergantung dari tahun lepas. tahan pulak bendera ayah saya beli tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setahun sekali boleh tukar.. Dah pudar rasanya tu..

      Delete
  4. Replies
    1. Ok.. Dah boleh beli bendera dan gantung.. Hehe

      Delete
  5. Selamat menyambut bulan kemerdekaan

    ReplyDelete
  6. Sudah...tapi ditiup angin..maklumlah level kayangan..hehehehehe..tgh cari kaedah lain pula..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang kayangan banyak duit . Beli bendera banyak ².. hehe

      Delete
  7. Baru nie saya dah gantung tapi cik nyet bawak lariπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚kena cari yang lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak.. Monyet pun ada sifat patriotik.. Hehe

      Delete
  8. Bagus semangat merdeka di bulan Kemerdekaan ni. Saya belum pasang lagi.

    ReplyDelete
  9. Alhamdulilah saya pun sudah hehhe salam merdeka!!

    ReplyDelete
  10. Eh.. selari pulak dengan lampu tu!

    ReplyDelete
  11. Saya juga sudah, dari tahun lepas hihi.. warnanya masih utuh mungkin sebab duduk bawah bumbung

    ReplyDelete
  12. Daah beli tapi belum gantung..minggu ni la gantung

    ReplyDelete
  13. Belum lagi. Tengah selongkar kotak dalam stor.

    ReplyDelete
  14. saya belum lagi. takde tempat yang mudah nak gantung rumah saya ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Panjat bumbung.. Gantung atas bumbung.. Hehe

      Delete
    2. saya gantung dan kibar kat blog saya je lah

      Delete
    3. Ok.. Itu pun dah cukup bagus..

      Delete
  15. berkibar dengan dibelai sang angin...
    indah nian fotonya...tonenya good :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih.. Salam kemerdekaan juga untuk Indonesia. Dirgahayu Malaysia, Indonesia.

      Delete
  16. Belummm gantung lagiii, tak tahu nak pacak mana sebab duk rumah bertingkat hahaha. Kibar melalui tingkap je kot

    ReplyDelete
  17. Replies
    1. Alhamdulillah.. Salam kemerdekaan negara Malaysia!

      Delete
  18. X jumpa kedai jual bendera la. Tp akan cuba cari..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cari bang.. Kalau tak jumpa, rembat rumah orang lain punya.. Haha

      Delete
  19. kat kedai dah gantung heheee..kat rumah xgantung kot sbb xde tempat nk pacak ^_^

    ReplyDelete
  20. gantung dah. smpi 3 πŸ˜†πŸ˜†

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.