Monday, October 18, 2010

I'M NOT POM POM BOY


Sambutan Pengisytiharan Melaka Maju 2010 akan diadakan beberapa hari lagi iaitu pada 20 Oktober 2010 dan bakal dihadiri oleh YAB Datuk Seri Najib di Stadium Hang Jebat, Melaka. Dilihat pelbagai persiapan dilakukan untuk mengadakan sambutan ini dan tak lupa juga raptai pertunjukan-pertunjukan yang akan dipersembahkan kelak.

Dalam mengadakan persembahan, jabatan aku juga telah dipilih untuk melakukan persembahan. Kumpulan koir jabatan aku dan beberapa jabatan yang mempunyai kumpulan koir juga telah dijemput untuk mengadakan persembahan. Dalam hati aku ingat kami semua kena buat persembahan nyanyian koir, tapi sebaliknya kami semua dikehendaki menari sambil menggunakan pom-pom. Aduhai.. Tak tahu pula aku kena jadi macam ni. Aku datang raptai siap pakai baju kameja lagi, yang lain pakai t-shirt saja, berpeluh-peluh dibuatnya.

Erm.. Kalau nak tengok persembahan pom-pom nanti, jangan lupa tengok siaran langsung sambutan Melaka Maju 2010 pada malam 20 Oktober ini di TV3. Yang pastinya aku tak akan sertai kumpulan pom-pom ini.

Akhir kalam, I’m Not Pom-Pom Boy…




1 comment:

  1. Aduhai, kalau aku, mmg x sanggup nak pakai. Kena buang kerja pun xpa.

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.