Saturday, June 2, 2012

MENUJU OLIMPIK LONDON 2012 DENGAN 100 PLUS

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Tak berapa lama lagi Sukan Olimpik 2012 akan berlangsung di London. Tidak ketinggalan juga beberapa atlit negara yang berjaya melayakkan diri ke sukan tersebut. Bagi semua atlit Malaysia yang terlibat di dalam sukan Olimpik London 2012 ini, diharap dapat bermain dengan bersungguh-sungguh untuk menaikkan nama negara yang kita cintai ini. Selamat maju jaya diucapkan.

Alang-alang sudah bercerita tentang Sukan Olimpik London 2012 ini, saya tidak ketinggalan untuk mengumpul botol air 100 Plus yang memaparkan beberapa atlit sempena Sukan Olimpik London 2012. Terdapat 4 orang atlit yang menjadi ikon 100 Plus ini iaitu Dato' Lee Chong Wei, Khairul Fahmi Che Mat, Azizulhasni Awang dan Pandelela Rinong.

Pada suatu hari nanti, pastinya botol-botol air ini menjadi kenangan... :)

100 Plus versi Olimpik London 2012

Dato' Lee Chong Wei

Khairul Fahmi Che Mat (Apek)

Azizulhasni Awang

Pandelela Rinong

8 comments:

  1. cayalah lah bro..semangat kesukanan yang tinggi...
    aku b iasalah..biasa2 sahaja.kalau terduduk depan tv tu ada rancangan sukan baru layan..nak set time tunggu rancangan sukan kuar tak kot..hehe

    ReplyDelete
  2. Syabas! iaryylr pun dah kumpul, kecuali set botol perasa tak lengkap, airnya pun sudah habis minum... ingat nak simpan tapi tahan + demam itu yang kasi habiskan... he he he...

    ReplyDelete
  3. IARYYLR : SAYA INGAT TAK NAK MINUM.. TAPI FIKIR SEMULA.. AAARRR.. MINUM SAJALAH..

    ReplyDelete
  4. idea yg bagus tuh..berpandangan jauh ke hadapan ...kena simpan/jaga dgn rapi takut2 kualiti xseperti yg diharapkan..tinggal botol saja.

    ReplyDelete
  5. Wah syabas. Semangat kesukanan ni. :)

    ReplyDelete
  6. PCL : INSYAALLAH AKAN DIJAGA DENAGN BAIK..

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.