Wednesday, May 1, 2024

Selamat Hari Pekerja 2024


Selamat Hari Pekerja kepada semua rakan sekerja dan rakyat seluruh dunia. Setiap usaha dan komitmen yang anda sumbangkan setiap hari sangat dihargai. Ingatlah, kita semua adalah aset berharga dalam menjayakan misi dan visi organisasi. 

Semoga kita terus berjaya dan terus memberi yang terbaik dalam segala yang kita lakukan. Hari ini adalah hari untuk menghargai pencapaian kita serta untuk mengingati nilai penting usaha keras dan kerjasama dalam meningkatkan prestasi diri demi kejayaan dan kebanggaan organisasi. 

Tema Hari Pekerja tahun 2024 ini ialah "Pekerja Kesuma Bangsa". Pemilihan tema ini adalah seiring dengan inisiatif Kerajaan melahirkan modal insan yang mempunyai ciri-ciri kebudayaan, nilai dan aspirasi yang sama disamping berkompetensi untuk berinovasi dan meneroka bidang-bidang baharu yang merupakan faktor yang akan menentukan daya saing dan kemakmuran masa depan negara.


Selamat Hari Pekerja.

9 comments:

  1. Selamat Hari Pekerja...selamat bercuti..

    ReplyDelete
  2. selamat hari pekerja releks ja hari ni ya

    ReplyDelete
  3. Selamat bercuti hari pekerja.
    Ada berita gembira dari PMX buat PA semua

    ReplyDelete
  4. slmt hari pekerja
    rilex kat rumah, keja umah pula

    ReplyDelete
  5. Kalau disini sebutnya hari buruh. Semoga dengan adanya hari buruh international, kesejahteraan para buruh dan pekerja meningkat, juga keselarasan hubungan antara pekerja dan pemilik usaha semakin baik dan saling menguntungkan.

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.