Friday, February 3, 2023

Giveaway 23rd Anniversary Cik Nur and Husband

Bersempena sedikit masa terluang ini, ingin aku sertai giveaway anjuran Dapur Cik Nur iaitu antara blogger yang telah lama aku ikuti blognya. Giveaway ini adalah bersempena menyambut ulang tahun perkahwinannya bersama suami yang telah menjangkau 23 tahun pada 13 Februari ini. Alhamdulillah, tahniah diucapkan. Insyaallah, pastinya akan kekal buat selamanya. 

Klik gambar untuk menyertai giveaway ini


Dikesempatan ini, ingin diucapkan Selamat Menyambut Ulang Tahun buat kali ke-23 untuk Cik Nur dan pasangan dengan ucapan semoga berbahagia hingga ke anak cucu, hidup diberkati dan selamat melalui tahun-tahun seterusnya dengan penuh kesabaran dan keinsafan kepada Allah SWT.

Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaan-Nya dan rahmat-Nya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikan-Nya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir.

Surah Ar-Rum : Ayat 21

13 comments:

Komen saja... Jangan segan-segan.