Monday, March 7, 2022

Giveaway Wang Tunai RM500 Mamapipie & Jomjalan


Wah.. Nampak lumayan sungguh hadiah giveaway oleh Mamapipie & Jomjalan ni. Jadi barang siapa yang berminat bolehlah sertainya dengan mengikuti syarat-syarat yang telah ditetapkan seperti di bawah ini.

Syarat-syarat Penyertaan Giveaway Wang Tunai RM500 Mamapipie & Jomjalan :

👉Terbuka kepada blogger yang menetap di Malaysia bagi memudahkan urusan bank in wang tunai (Ya, aku dah layak. Hehe)

👉Buat satu blog post bertajuk "Giveaway Wang Tunai RM500 Mamapipie & Jomjalan". Tepek banner di atas beserta link ke post ini. (Ya, sudah buat)


👉Wajib letak Blog Mamapipie.com & Jomjalan.com.my ke dalam Bloglist korang (Ya, sudah)

👉Sila pilih salah satu post Jomjalan yang korang suka beserta link. Terpulang nak pilih tempat melancong, hotel, tempat makan, etc. Nyatakan mengapa post ini menjadi pilihan.

Sudah tentulah aku mencari promo-promo yang menarik yang boleh membawa kami sekeluarga ke sesuatu lokasi. Jadi, untuk melihat promo-promo yang menarik boleh lihat di halaman ini www.jomjalan.com.my/promo/

👉Digalakkan Follow Media Social Mama: Instagram FB Youtube Twitter FB Page (Ok, semua sudah kecuali Twitter sebab aku bukan budak Twitter. Hehe)

👉Last sekali, tinggalkan link pernyertaan korang di post ini. (Ok, baik)

👉Tarikh tutup giveaway adalah pada 3 April 2022. (Ok, maklum)

👉Syarat wajib nombor 4 mama akan check satu-satu.. Kalau tak patuhi syarat ni korang akan disqualified. So, pastikan patuh pada syarat ye. Boleh buat penyertaan lebih dari satu dengan syarat mesti blog yang berlainan dan menepati semua syarat di atas dan syarat no. 5 tu bukan copy paste. (Ok, faham)

16 comments:

Komen saja... Jangan segan-segan.