Wednesday, April 6, 2022

WW : Membaik Pulih Rumah Pusaka Milik Emak


 

24 comments:

  1. cantiknya rumah
    ciknur paling suka rumah mcm ni
    impiann nk reno jga rumah pusaka kat kg tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok jaga.. Semestinya banyak kenangan di rumah tersebut.

      Delete
  2. Replies
    1. Saya belum lahir lagi rumah ini sudh ada..

      Delete
  3. Cantik rumah..kampung saya dah jadi rumah modern.. tak best sebab tak rasa suasana kampung..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekat sini ada beberapa biji rumah saja.. Semua sedara mara dalam kawasan ni.

      Delete
  4. sayang nya kalau dibiarkan kan... bagus juga ni repair mana yg patut..
    sama macam rumah pusaka kat kampung, nasib baik ada pakcik yg rajin tengok2kan rumah tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini diperbaiki kerana sudah banyak dimakan anai-anai.. RM20k++ juga kos membaikinya.

      Delete
  5. semoga dipermudahkan urusan. harap dapat kekalkan ciri-ciri tradisional rumah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. Mana yang boleh dikekalkan, akan dikekalkan.

      Delete
  6. Wahhh.. tak sabar nak tengok selepas siap nnati, jangan lupa kongsikan cerita lepas siap ya, En FM.

    ReplyDelete
  7. cantik..kombinasi warna yg menarik..dark pink & blue..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gambar edit tu.. Bukan warna sebenar seperti paparan.

      Delete
  8. saya suka tgk rumah camni, cantik seni bina nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rumah lama.. Biasa sahaja.. Ada lagi yang cantik-cantik.

      Delete
  9. cantiknya rumah.. syg kalau tak dijaga

    ReplyDelete
  10. Cantik. Semoga dipermudahkan Allah urusan baik pulihnya.

    ReplyDelete
  11. Teruskan usaha membaikpulih. Jarang nak jumpa rumah tradisonal sekarang ni.

    ReplyDelete
  12. Masih tegap dan nampak cantik lagi rumahnya. Dah dibaik pulih mesti cantik hasilnya nanti. Alhamdulillah ada rezeki dapat baik pulih rumah pusaka.

    ReplyDelete
  13. wahhh beraya dgn 'rumah baru' nnt

    ReplyDelete
  14. nampak cantik lagi tue , kalau lepas buat renovation lagi cantik , sayang rumah kayu kalau tak dijaga

    ReplyDelete
  15. mesti cantik bila dah siap nanti

    ReplyDelete
  16. Semoga usaha baik pulih ini berjalan lancar.

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.